Pod hasłem „Inspirację czerpię z kubka” ruszyła kampania herbat marki Lipton. Konsumenci będą mieli możliwość zebrania niepowtarzalnej kolekcji kubków i puszek na herbatę zaprojektowanych przez takie gwiazdy jak Kayah, Piotr Najsztub, Magda Gessler i Adam Sztaba.
Bohaterowie kampanii są autorami promocyjnych zestawów kubków i puszek z herbatą Lipton, na których znajdują się ich autorskie grafiki oraz motta, którymi kierują się w życiu. „Wybraliśmy znane postacie, których osobowość, kariera i życiowa pasja są inspiracją dla innych. W ramach kampanii chcemy pokazać, że herbata Lipton towarzyszy ludziom, którzy dążą do celu, mają pomysły i życiową energię, są otwarci na inspiracje. Lipton towarzyszy im w tworzeniu i myśleniu” – mówi Paweł Majewski z Unilevera. Unilever nie zdradza na razie, czy wizerunek Najsztuba, Gessler, Kayah i Sztaby zostanie wykorzystany w kampaniach Liptona w przyszłości. Doborem gwiazd zajęła się agencja marketing services Peppermint. Kampania potrwa do końca lutego 2008 r.
Babà jest pochodną ciasta rosnącego na naturalnych drożdżach, typowego dla polskiej tradycji ludowej. Uważa się że odmiana ta została wprowadzona na życzenie Gerolamo Baby, osiemnastowiecznego króla Neapolu, który był wielkim wielbicielem słodkości. »